tirsdag 19. februar 2013

Spiseplassen :)


Månedens utfordring inne hos Bolig Pluss er :
Spiseplassen 
Her er spiseplassen vår :)
Respateksbord fra mitt barndoms hjem, rørstoler fra loppis.
Benken er 3 skuffer fra ei IKEA kjøkkeninnredning som er blitt malt.
Skapene bak er de klassiske BILLY skapene fra samme sted.
Lampen over bordet er ei industrilampe.
Den har vi malt og satt i lilla stoffledning.

Har du lyst til å være med i utfordringen kan du gå inn her.
Vil du stemme på meg ( hadde jeg blitt kjempeglad !! :)
Stem HER
Da er du også med i trekning av et halvt års abonnement av Bolig Pluss.

Ha en fin tirsdagskveld :)

17 kommentarer:

Posttausa sa...

Mmmm - det er som å sjå nedi ei godteskål! Deilige fargar hos deg!
Lurt å ha retrostoffa synlege! Reine fargekartet det:))Herlig!
Fin kveld til deg:)
Klem Alva

Anonym sa...

Gorgeous! And I really like the color of your cabinet!!!

I.M sa...

herlig:)
du får en stemme fra meg:)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Koseleg og fargerik spisekrok!

Merle sa...

looks wonderful! so colorful!!

Annes Muscari sa...

Flott spiseplass! Jeg har sansen for fargene dere har brukt - til å bli glad av :)

Vibeke sa...

Så fint!!

Guri sa...

Det er så kjekt å få en liten titt innom hos deg :)
Her stemmes!
KLÆM

Kristin Kreativius sa...

Har stemt :) Fiiiint! :)

Meeha Meeha sa...

The happy dining room is flushing all my senses with joy! The industrial lamp.... awesome, I would kill for it!!!

AvMeg sa...

Har stemt :)

toko busana muslim murah sa...


Thank you for posting this. It’s exactly what I was looking for!

ide-puffen sa...

Heia du fargerike solstrålen. Fint bidrag. Jeg er så grå for tiden og gjennspeiler vel interiøret her hjemme. Snart klar for litt farger jeg også. Juuuhuu
Kos deg
Klem

Elisabeth Solum sa...

Herlig og fargerik spiseplass! Her mangler det ikke på friske og lekne detaljer!
Lykke til med utfordringen! :D
Klem Lisa

gult hus i svingen sa...

Har stemt og delt på facebook :) dere har den fiiineste spiseplassen :)
Klem Trine:)

Stine Johanne sa...

Så herlig og fargerikt :0) Jeg liker stilen din!

Trallala sa...

Fantastisk fargeglede, skulle ønske jeg kunne fått til noe sånt selv og men er nok ikke sånn anlagt. Skal jammen ta en titt på de andre bidragene i utfordringen til BoligPluss, men holder en knapp på at min stemme havner hos deg. Legger meg til som følger og.