tirsdag 9. november 2010

Alvorlig på en artig måte ;)


I høstferien var jeg hos verdens koseligste søster :)
Vi var på Aker Brygge for å spise lunch, vi koste oss og været var fint .
Jeg begynte å se oppe i lysmastene, hva var dette ?


Det er jo BH-er !


Og de er alle ROSA, til påminnelse om brystkreft-saken ;)
Syns dette var så smart og lekent, dette er jo en alvorlig sak
men man skal ikke se så skummelt på det . For i de fleste tilfeller går det bra !
 HUSK Å SJEKKE BRYSTENE DINE 

TO NYE PUTER ER LAGT UT I PUTEGERILJAEN :
Sjekk ut denne bloggen da vel :)



ØNSKER ALLE EN SUPER TIRSDAG !
KLEM FRA MEG :)

11 kommentarer:

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Så stilig måte å få oss alle sammen til å tenke litt på detta med brystkreft. Lurt å sjekke seg i gjevne mellomrom ja.
De to nye putan dåkkers va kjempefine!Dåkker e flinke:)
Ha en fin dag
klæm

gult hus i svingen sa...

ja, dette var jammen spesielt:) Men en absolutt god måte å minne kvinner på å undersøke brystene sine:) Fine bilder, Janne:)

ÅÅÅÅÅÅH så fine puter, kjapper meg inn i Putegeriljaen jeg da;)

Klem fra Trine til deg og dine:)

Pia sa...

Et kult og viktig "stunt" det der!

Tovepia sa...

Fiffi måte å gi oppmerksomhet til saken;)
Flotte puter også!
Ha ei fin uke videre og klem fra meg;)

annicken_j sa...

Tuuuusen takk for den skjønne kommentaren, det setter jeg veldig pris på! Nybegynner!? Med de lekre putene!? Jeg er ikke noe flink i det hele tatt føler jeg, og jeg har desverre heller ingen å lære av.
Jeg må si at jeg liker stilen din, og de orginale broderiene dine.
Jeg følger deg også, det skulle jo egentlig bare mangle ! :D
Ha en finfin kveld! Klemmer fra sør

Bente sa...

Hei - tenk, jeg har ikke lagt merke til de BH'ene på Aker Brygge. Viktig påminnelse!

Ha en fin tirsdagskveld - klem fra Bente.

Datt sa...

*SMASK* ;)

Shy sa...

Enig med overskrifta di! :)
Ein skal vel vere bra sløv om ein overser desse BH`ane

Helle Tang sa...

Jeg elsker Oslo og ikke mindst Aker Brygge. Sikke et dejligt gensyn ;-) Kram

Sanne sa...

Der er jo så herlige puter :)

Unknown sa...

T=Cara mengobati kutil Kelamin dengan menggunakan obat kutil Kelamin Alami Alami Tanpa Operasi kutil yang ada di alat kemaluan rontok Solusi yang tepat untuk mengobati penyakit wasir tanpa harus operasi, menggunakan obat wasir  Paling ampuh dari De Nature dan terbaik ada hanya di http://obatwasirme.blogspot.com untuk mendapatkan informasi yang lebih jelas mengenai pengobatan wasir silahkan kontak langsung di nomer 0852 808 77 999 atau 0859 7373 5656 Bagaimana mengobati Ambeien itu sendiri. pengobatan yang terbaik untuk Ambeien adalah dari luar dan dalam sehingga Ambeien benar benar tuntas dan tidak akan kambuh lagi. obat Ambeien terbaik "Ambeclear dari De Nature" Adalah obat Ambeien herbal yang memang terbaik untuk mengobati Ambeien, dan sudah terdaftar di badan obat dan makanan (BPOM) dengan nomer registrasi POM TR: 133 374 041. terbuat dari bahan alami antara lain terdiri Daung Ungu, Mahkota Dewa dan Kunyit Putih.